...buon pomeriggio...
dunque, a me treman le mani...ho fatto la prova calligrafica ed è risultato aramaico!!!...non so se sia per l'ansia o per la mancanza d'alcool....
in groppa al riccio a tuttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii